"העסק שבבעלותי הוא ה - 'בייבי שלי' ".
מושג שכזה נשמע פעמים רבות מבעלי עסקים וחברות אשר נקשרו לעסק שבבעלותם כמו לבן משפחה והקרבה הרגשית אליו היא כמו לילד שהוא בשר מבשרם.
כיצד זה קורה?
תחושה זו של בעלי עסקים לעסק שלהם כהגדרתם, "הבייבי שלי" , מתרחשת ממספר רב של סיבות,
הרבה בעלי עסקים הפכו חלום למציאות, הקימו, רכשו או ירשו עסק, ועברו כברת דרך לאורך תקופת חיי העסק.
ניהול עסק אינו דבר פשוט, ובעלי עסקים עצמאיים לעומת עובדים שכירים חיים את העסק 24 שעות, 7 ימים בשבוע.
בחיי העסק עוברים עליות ומורדות, קשיים והצלחות ואף מגשימים חלומות, כך שלא מן הנמנע שבשלב מסוים בחיי העסק, יהפוך אותו עסק ל"בן משפחה" ו"לבייבי" שלהם.
חיבור רגשי זה הוא למעשה אחד מהמכשולים והקשיים הרבים במכירתו של העסק לצד שלישי.
קבלת ההחלטה האם למכור את העסק אינה פשוטה, בד"כ בעלי עסקים מתמחים בתחום עיסוקם ו"חיים" אותו, מכירת עסק היא אינה מומחיותם, ונכון הוא הדבר לפנות לגוף מקצועי שיבחן את האפשרות לצאת להליך של מכירת העסק.
ביזנס פלאן הוקמה בשנת 2004, ומאז מתמחה בליווי הליך מכירת עסקים, במהלך השנים עברה ביזנס פלאן מאות עסקאות של מיזוגים ורכישות וכול עסקה ועסקה רק העשירה את הידע הנצבר בתחום זה.
היום ביזנס פלאן נחשבת במדינת ישראל למובילת שוק בעולם המיזוגים ורכישות - תחום עיסוקה ומומחיותה.
רכישת עסק פעיל
הליך מכירת עסק הינו נושא רגיש במיוחד, מורכב וארוך. בהליך זה "מתפשט" בעל העסק מול הקונה וחושף את הקונה לסודות הכי כמוסים שלו, הליך זה דורש ידע מקצועי, אורך רוח, זמן פנוי, ואנרגיות.
כאשר גוף מקצועי מנהל הליך זה הוא חוסך לבעל העסק (המוכר) טעויות שיכולות לפגוע בראש ובראשונה בעסק ובמוניטין שלו, ובנוסף ממאיר את יכולת מקסום העסקה וסגירתה בצורה הטובה ביותר מבחינת המוכר, והמהירה ביותר לרוכש.
בניהול הליך עסקי זה אנו מלווים באופן צמוד ואישי את הלקוחות, מתחילה ועד לסופו, תוך שימוש בידע ובניסיון הנצבר במשך השנים מעסקאות השונות שביצענו, וכל זאת בצורה דיסקרטית ומלאת ביטחון.